Get Adobe Flash player

Sprzęt komputerowy

Dostawa sprzętu
Dobór elementów dostawy związany jest z analizą potrzeb klienta. Dla każdego dobieramy indywidualne rozwiązanie:

  • Pewne i stabilne,
  • O najwyższej wartości ilorazu wskaźnika jakości do wskaźnika ceny.

Dostarczany sprzęt objęty jest gwarancją producenta lub gwarancją odsprzedawcy (w przypadku sprzętu poleasingowego).

Serwery

Dostarczamy markowe serwery firm HP, Fujitsu i Dell- typu tower oraz rack w szafach serwerowych. Konfigurujemy serwery pod systemy operacyjne CentOS, Debian, RedHat, Windows i inne.

Stacje robocze
Szczególnie polecamy stacje robocze marki: Dell i HP.

Komputery biurowe

  • Laptopy – szczególnie polecamy laptopy firmy: Dell i Fujitsu;
  • Komputery stacjonarne – szczególnie polecamy komputery Dell i Fujitsu.


Osprzęt dodatkowy

  • Urządzenia wejścia / wyjścia (myszy, klawiatury, monitory, drukarki, skanery, plottery, etc.);
  • Aktywne i pasywne elementy sieci komputerowej (routery, switche, krosownice, modemy, etc.);
  • Inne (tablety, iPady, iPhony, terminale, etc.);
  • Tonery, tusze, taśmy do drukarek, a także inny materiały eksploatacyjne (bębny, cartridge, kable, etc).


Komputery poleasingowe
Polecamy sprawdzone komputery poleasingowe. Posiadają one zazwyczaj krótszą niż nowy sprzęt gwarancję, jest to także sprzęt 2-3 letni, jednakże w bardzo dobrym stanie i w niskiej cenie.

Naprawa sprzętu

Dokonujemy, na życzenie klienta, analizy stanu sprzętu, która kończy się:

  • Ekspertyzą (w przypadku braku możliwości naprawy),
  • Wyceną kosztów naprawy sprzętu.

Następnie, jeżeli taka jest wola klienta, przystępujemy do naprawy sprzętu. Zazwyczaj oznacza to wymianę wadliwych podzespołów i rekonfigurację systemu (ów) operacyjnego (ych).
Dopuszczalna jest również uproszczona procedura, to znaczy naprawa sprzętu bez wcześniejszej analizy jego stanu i wyceny kosztów naprawy.

Okresowa konserwacja sprzętu
Oferujemy i zalecamy regularne przeglądy eksploatowanego sprzętu obejmujące: usunięcie kurzu z wnętrza komputera, stacji roboczej, serwera, sprawdzenie sprawności twardych dysków, testy pamięci operacyjnej. Czynności te pozwalają przedłużyć żywotność sprzętu oraz niejednokrotnie zapobiec awarii systemu. Konserwacja sprzętu obejmuje także usunięcie zbędnego oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemu operacyjnego, defragmentację dysków, aktualizację systemu (ów) operacyjnego (ych) oraz innego oprogramowania.


Agencja Gospodarcza „Oskar”
45-310 Opole ul. Ozimska 184/5
Tel./faks 77 400 05 02 | Tel. kom. 604 529 128 | E-mail: biuro@oskar.opole.pl